Kartta ei näy
Kartta ei näy
Sivulla http://www.geocache.fi/kartta/index.php ei näy kuin kätköt, itse kartta näyttää vain harmaalta. Kartan valinta (OSM, Google) ja zoomaus palkki puuttuvat.
Vika alkanut eilen päivällä, testattu kahdella koneella sekä Firefoxilla, IE:llä sekä Operalla.
Vika alkanut eilen päivällä, testattu kahdella koneella sekä Firefoxilla, IE:llä sekä Operalla.
- Liitteet
-
- New Picture.gif (85.1 KiB) Katsottu 5087 kertaa
Re: Kartta ei näy
Hyvin toimii! (Ubuntu/firefox, Windows/firefox ja IE)olgone kirjoitti:Sivulla http://www.geocache.fi/kartta/index.php ei näy kuin kätköt, itse kartta näyttää vain harmaalta. Kartan valinta (OSM, Google) ja zoomaus palkki puuttuvat.
Ei näy myöskään Win7 + Chrome, OSX + Chromella. OSX + Safari toimii. Ja näyttää toimivan myös IE:llä.olgone kirjoitti:Sivulla http://www.geocache.fi/kartta/index.php ei näy kuin kätköt, itse kartta näyttää vain harmaalta. Kartan valinta (OSM, Google) ja zoomaus palkki puuttuvat.
Win7 + Chrome toimii ainakin minulla. Kesä kaataa, ja kesä korjaa.
"...I shall be telling this with a sigh. Somewhere ages and ages hence: Two roads diverged in a wood, and I — I took the one less traveled by, and that has made all the difference." (Robert Frost, The Road Not Taken 1920).
-
Vista + IE9 kartta ei näy.
Win XP + IE7 ei toimi.
Maemo 5 + Fennec ei toimi
Maemo 5 + Firefox 5 toimii
Maemo 5 + Fennec ei toimi
Maemo 5 + Firefox 5 toimii
Viimeksi muokannut matskupu, Ke 03.08.2011 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Vista + IE9 ja Win7 + IE8 kartat toimii täysin. Ainakin kun omissa tiedoissa valittu oletuskartta on google. Kokeilin myös oletuskartaksi laittaa OSM:n ja -> sain sen harmaan pohjan.
Viimeksi muokannut kaksi_oravaa, Ke 03.08.2011 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minullakaan ei eilen näkynyt karttaa Firefoxissa eikä Operassa. Minulla oli oletuskarttavalintana omissa tiedoissa OSM. Vaihdettuani oletuskartan Googleksi homma toimi jälleen.
Tänään kokeilin taas ja tuo OSM-valinta tökkää minulla IE:ssäkin, jos OSM on oletuskartta, mitään karttaa eikä valintanäppäimiä ei näy.
Tänään kokeilin taas ja tuo OSM-valinta tökkää minulla IE:ssäkin, jos OSM on oletuskartta, mitään karttaa eikä valintanäppäimiä ei näy.
OSM ei näy Firefoxilla eikä myöskään IE:llä!
- eilen minulla oli jokin ajatus, mutta unohdin sen jo...
OSM -kartta tosiaan ei toiminut uudella karttasivulla, mikäli asetuksista oli valinnut kartan oletuskartaksi.
Tämä geocache.fi:stä riippumaton ongelma on nyt korjattu.
Tämä geocache.fi:stä riippumaton ongelma on nyt korjattu.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.